Цветана


Исках да имам и такъв пост в напоследък лишения ми откъм думи блог. Цветана ми харесва. Не знам дали защото ми напомня за любимата Емили от иначе най-скапаното поколение на Скинс, със сигурност причината не е рационална. Желая й успех напред! Файтинг!:Д

Изкушавам се да се направя на врачка и да споделя предчувствието си, че в Х-фактор няма да участва само един любим човек, а двама.
Както и да е, можех просто да си постна видеото (което трябва да превъртите, за да не гледате/слушате невъобразимия водещ), но настроението ми е такова и ми се говори.

2 thoughts on “Цветана

  1. Честно да си кажа не ми хареса много – не може да си контролила много гласа пък и чат-пат английския й куца…

    Не знам дали съм ти ги показвала, но просто видеото ми напомни за тях (на живо е)

    //последния път писах и ‘няма да реша как ще се казвам’ но в php коментар и това нещо ми го изтри :D

    Like

    • Ами, твоите са доста по-скучни:Д
      Както са 2, можеха да вкарат 2 гласа, не е като да са им кой знае колко интересни блендите.
      кодирането в коментарите е бъгаво, да, такъв е животът:Д
      ПП: виждам, че упражняваме нов вид общуване:Д

      Like

Вашият коментар

