Take off your cool

фиктивен/хипотетичен ремонт

ако всеки ъгъл стане ръб
не използвам евфемизми
просто престрояване
библиотеката ще е издадена
а не вградена
нещото като легло ще е под нея
а лампите по пода. моля?
няма да остане място за масата
тревожно отбелязва майка ми.

проза

безуспешните ми опити
да му измислям думи
да го сложа в категория
да го припозная

дисциплина
рутина

прозаично изследване
в търсене на поезията
преднамерена
умишлена
нарочна
бледа
вехта
непозната
крива
бавно
започвам
да
сри-
чам

а той
ме кара
да забравям
словото
не до първобитност
до начало

Рошко   //„Любовта – какво бих дал за нея”

баща ми не строи фонтани
и двамата отдавна не пътуват
за удоволствие поне
аз нямам лична карта
––––-
какво ще дам
(засмива се, понеже „дай” е първата й дума)
ще дам (започва да изрежда с удоволствие и намаляваща погнуса)
хьойзинха
омалелите обувки
застрашителната дължина на ноктите
задъхването при изкачване
прехапаната долна устна
преглъщанията
почивките
––––-
купих раница
за да си тръгна
––––-
(подава ключа си от вкъщи)
и да се грижи за цветята
докато ме няма

Вашият коментар

