I wanna marry a (orto)Pilot:D

СЛУШАЙТЕ, ГЛЕДАЙТЕ, РАЗТАПЯЙТЕ се и се УЧЕТЕ на КРАСИВО ТУК!<3
//малко ме е яд, че толкова късно го откривам, при все че на Банскотомомиче съм й фенка от едно време, но пак е сладко:Д


ако тя не го иска, аз ще го взема<3


oooooooooooooh:Д

сутрешен глас, че и трапчинки, като бонус за момичетата:Д<3





//за някои изпълнения мога да го критикувам, но оценявам факта, че слуша и репликира повечето от любимите ми групи<3

понякога го мързи:Д



ОБОЖАВАМ ГО!!!
вдъхновява ме))
и точка по въпроса:Д.

и сега чакаме… (да озвездее) и да си взема албумите му
//Габи, видя ли, има 3 оригинални и 1 с кавъри))))
усмивки горе!))

ПП: цял месец не съм си писала в блога и това е нетипично,

One thought on “I wanna marry a (orto)Pilot:D

Вашият коментар

