Черни точки, пунктири и стрелкички за нов ред

В моменти като този съм новородена.
Обичам да пиша по изречение на ред, макар хора, които не харесвам, да го правят.
Дишаме, знаеш.
Между втора и трета сцена на „Когато гръм удари“, си говорим с ехото.
Москов, Свилен, Абаджиева…
Кога хората угасват.
Как гасне човек.
Свършва ли се.
Ясен ли си става.
или
просто
му се доспива
и
ляга.
Точки са, точки, да.
Защо не мога да обичам хората?
Освен отдалече.
Защо не искам да продавам театър?
А плащам, да ме учат да го правя.
Защо си гъчкам думите в стайчета?
Как гъмжат и се настъпват горе.
Тази седмица ми е на Яворов.
Г-жата по литература в гимназията по едно време ме мразеше.
Накрая каза, че съм влюбена в Него.
Валя. Нещо шумно издъхна тогава. Отсъствах.
Аз вярвам, има феи. И глупости на търкалета.
Последните книжки в библиотеката ми са животи.
Кога започнахме да пишем за себе си.
Кога започнахме да се пишем.
Кога започнахме да…
Кога започнахме.
Контрольорите ме свалят от живота. Слизам.
Ще ходя пеш. И боса.
Искам Силвия Чолева да ми преподава.
Живот.
И да не ме спира, когато ми се говори.
Сега съм баба.
Която ще допише детската си пиеса.
А този текст умря.
Да е жив и здрав.

//по криво-или-по-вероятно-недо-разбрания ББ(пхах) – музиката:
Остава – Парите (пуснете си я, че клипове няма)
Амин! Cut!

One thought on “Черни точки, пунктири и стрелкички за нов ред

  1. а все си мисля, че силната емоционалност не е деструктивна. :) от душевните изкривени линии се раждат най-красивите текстове. всеки намира сам отговора си в определени моменти.
    А ти продължавай да обичаш Яворов и повече разходки по зелените поляни, боса, без ехото на хорските предразсъдъци. :)

    Like

Вашият коментар

