What if…

Попълвам лексикона на Цветче:)

  1. Ако бях цвят, щях да съм:

може би, розово – ако такива са: захарният памук, малките понита, бонбоните, очилата, които съм си избрала.
или пък зелено, ако се приема за свежо и миришещо на живот, като тревата, за необятните с поглед полета, като щастието след цял следобед на поляна с детелини.

2. Ако бях плод, щях да съм пъпеш – зелена отвън, с ядивна сърцевина, след адекватна термообработка.

3. Ако бях животно, щях да съм изчезващ вид:Д, някакъв мелез, липсващото звено:Д…

4. Ако бях книга, щях да съм с големи букви и картинки, м/у дебели корици, с повечко скоби и бележки под линия.

5. Ако бях дреха, щях да съм кашмирен пуловер.

6. Ако бях бижу, щях да съм обица, тежаща обица.

7. Ако бях дърво, щях да съм кварталната джанка, измежду клоните на която, децата прекарват дните си.

8. Ако бях напитка, щях да съм чай, ароматен, плодов, стипчив, със сладникав привкус.

9. Ако бях насекомо, щях да съм досадна муха? Не искам да съм насекомо!

10. Ако бях песен, щях да съм блус, може би джаз…

11. Ако бях филм, щях да съм европейски, съвременен, на който плачеш и се смееш, а после
мислиш с дни върху него. – тук се съгласявам с Цветче)

12. Ако бях подарък, щях да съм неочакван, в хартиено пликче.

13. Ако бях град, щях да съм малък и слънчев, близо до морето. – отново!)

14. Ако бях месец, щях да съм декември!

15. Ако бях цвете, щях да съм… Хах!  Незабравка? Детелинка? Маргаритка? Щях да съм в парка, това е ясно.

16. Ако бях изобретение, щях да съм белачка(за картофи?).

17. Ако бях сграда, щях да съм с високи тавани и с капаци на прозорците, без тапети, с рисунки, всичко от дърво, немебелирана, с много възглавнички и таванско помещение със скосен покрив.

18. Ако бях отговор, щях да съм въпрос.

19. Ако бях дума, щях да съм “felicity” или “обич”.

20. Ако бях мебел, щях да съм ракла.

Вашият коментар

